zondag 1 januari 2012

Winnaars en een feestje!!



Tussen het geknal door was het dan toch echt tijd om de winnaars van de give-away bekend te maken. Om snel naar buiten te kunnen om nieuwjaarswensen uit te delen, heb ik gisteren al wat voorbereid. Zo stond het zakje met daarin de briefjes met namen al klaar (diegenen die zich vandaag hebben aangemeld voor de give-away heb ik natuurlijk nog toegevoegd ;) ). Nu was het dus alleen een kwestie van briefjes vissen en een blogbericht plaatsen.

De winnaar van de 'hoofd'prijs is geworden:
Stoffieleut

De winnaar van de troostprijs is geworden:
Franca haak world, nu te vinden als 'craftingcrochet'

Als jullie allebei even je adres mailen naar het emailadres wat links bovenaan mijn blog staat, dan komt het cadeautje zo snel mogelijk naar jullie toe!!

Allemaal bedankt voor het meedoen, het is leuk om te zien dat een give-away zo gewaardeerd wordt!! Ik vier nog even een feestje, 'hannekemaakt' bestaat inmiddels precies een jaar. Bedankt volgers, bedankt reactieplaatsers en bedankt mede-bloggers voor de overload aan nieuwe ideeën!

♥♥♥

9 opmerkingen:

  1. Een heel gelukkig Nieuwjaar Hanneke!! En proficiat aan de winnaars

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allereerst Gelukkig nieuwjaar!
    En dames jullie beginnen het jaar al goed, van harte hoor en jij bedankt voor de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig nieuwjaar & gefeliciteerd winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd dames! ik vond het een spannende en leuke give-away. Ga je ook nog een keer vertellen wat de prijs was? ben benieuwd namelijk ;)

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De beste wensen voor 2012 Hanneke! Proficiat aan de winnaars en ik hoop hier nog een foto te zien van de pakketjes :)

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst! Moge het zeer creatief zijn (hoewel je overzichtje duidelijk geen gebrek aan creativiteit heeft hé, knap zeg!).

    En gefeliciteerd aan de winnaars van de give-away!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje ! Dat is inderdaad nog eens een verrassing!
    Superleuk ! Ik zal mijn adres meteen even naar je sturen!

    Groetjes Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woeha, super leuk!!
    Ik heb door al die drukke dagen weinig bekeken, maar gaat weer helemaal goed komen nu dit nieuwe jaar:)
    Hoe kan mijn jaar nog leuker beginnen, top!!
    Ik ga je mailen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben eigenlijk wel benieuwd wat je voor me gaat maken hoor?:)

    BeantwoordenVerwijderen