woensdag 25 januari 2012

Shirt nr. 1

Laatst was ik in een stoffenwinkel en zag ik zulke mooie, zachte stofjes. Toen ik even later in mijn karretje keek, lagen er spontaan een aantal in. Volgens mij wilden ze gewoon graag mee ;). Ik wist nog niet zo goed wat ik er van moest maken, totdat ik dus eindelijk door had hoe je boordjes ergens aan kunt zetten. Nu maak ik zachte, fleurige shirts voor mezelf. Daarvoor heb ik het bovenste deel van jurk nr. 2 doorgetekend tot een shirt, bij de schouders en hals zit hij namelijk prima.


Met een plooitje bovenaan de mouw!


♥♥♥

3 opmerkingen:

  1. Oooh, wat ontzettend mooi! Leuk stofje inderdaad... waar staat die winkel? Ik heb op zich nog wel een tas waar mooie stoffen in mogen springen ;-)
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief printje en weer o zo netjes gemaakt, complimenten!

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt en het stofje ziet er heerlijk zacht uit!

    BeantwoordenVerwijderen