dinsdag 3 januari 2012

Vrolijke kussens!

Laatst, liet ik al een stukje van mijn nieuwe rolkussen zien. Gisteren heb ik de laatste draadjes van het vierkante kussen afgewerkt, dus ook deze is af (op een hoes voor om het binnenkussen na). Het staat echt super vrolijk, zo met z'n tweeën. Misschien heb ik zelfs nog wel genoeg garen over voor een leuk rond kussentje..







Het vierkante kussen (50 bij 50 cm) bestaat uit 9 meteen aan elkaar gehaakte granny's met een aantal rijen stokjes er omheen aan de voorkant, de achterkant is volledig gemaakt van stokjes in streepmotief! Het rolkussen is ook gemaakt van stokjes in streepmotief. Beide sluiten met parelmoeren knoopjes in groen en blauw =).

♥♥♥

13 opmerkingen:

  1. nou je bent goed bezig geweest, lekker vrolijk joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ook al zo'n leuk kussen! Ze passen goed bij elkaar. Echt heel leuk.

    Groetjes flo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit staat inderdaad erg vrolijk, wat een leuke kleurtjes zo bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes en zo zalig voor in de winter ....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 1 jarige blog, was ik door mijn prijs helemaal vergeten, dus bij deze:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superbedankt voor de prijs die ik vandaag kreeg! Dat is nog eens leuk thuiskomen :D en de armband past hoor :)

    Groetjes van Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hanneke,

    Dankjewel voor je compliment! Het is altijd erg leuk om weer een ander leuk blogje tegen te komen he? Zo kom ik weer op die van jou. Erg leuke dingen maak je zeg! Groetjes, Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan! En wat een vrolijke foto's..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb je kado binnen hoor!!
    Dankjewel, wat een werk heb daar aan gehad zeg:)
    Morgen zal ik een foto maken en een berichtje op mijn blog zetten.
    Je hebt er echt een feestje van gemaakt, zelf tot in de verpakking haha, superleuk thanks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke kussens, heel erg mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen