maandag 23 januari 2012

Jurk nr. 2

Jurk nr. 2.. Waar is dan jurk nr. 1...? Jurk nr. 1 hangt in mijn kast, die is op dit moment absoluut niet fotowaardig (vanwege loshangende koordjes e.d.). Jurk nr. 1 was ook een proef model. Hij moest eigenlijk gemaakt worden van de stof van nr. 2, maar ik durfde dat toen nog niet aan. Maar goed ook, want er ging heel wat mis bij het maken van nr. 1. Maar nu is nr. 2 ook af en dat wel zonder al te veel problemen onderweg. Zelfs met een boordje, want nu wist ik dat het eigenlijk niet zo lastig is (dankzij Made by Mamasha's XY-files, verteld door Mijn Petits Pirates, thanks daarvoor!!).

Jurk nr. 2 is uiteindelijk wel van een ander patroon gemaakt, bij nader inzien was het patroon van nr. 1 niet zo geschikt. Als er al 'aan'-foto's komen dan komen die pas wanneer de zon weer wat vaker te zien is...





♥♥♥

3 opmerkingen:

  1. Altijd spannend hé, in een mooi stofje knippen en dan hopen dat het resultaat goed wordt. Het ziet er super uit! Al ben ik wel erg benieuwd hoe het jurkje je staat (dus zon doe je best!). Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt een heel leuk jurkje, de stof is in ieder geval super!!! Ben benieuwd hoe die je staat...

    BeantwoordenVerwijderen