vrijdag 6 januari 2012

Cadeautjes

Wat heb ik nu dan toch verstuurd, als cadeautjes van de give-away? Wel, ik zal het vertellen. De troostprijs, die naar Franca ging, bevatte een armbandje. De foto heb ik van haar blog geplukt, doordat alles 'rap-rap-rap' moest ben ik zelf vergeten om een foto te maken..


Stoffieleut ontving een lange vlaggetjesslinger met daaraan driehoekige vlaggetjes van stof en gehaakte ronde, zeshoekige en stervormige vlaggetjes. Daarvan heb ik wel een foto gemaakt:






♥♥♥

6 opmerkingen:

  1. oh, wat een leuke cadeautjes!
    Jammer dat ik niet heb gewonnen ;) Maar ik gun het hen natuurlijk ook.

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou je hebt leuke dingen weggegeven hoor, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de slinger op de foto gezet, hij is echt leuk dankjewel dankjewel:))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hanneke, bedankt voor je reactie op mijn walvissenshirt. Geen enkele vraag is dom... Als je aan de slag wilt met tricot en je wilt alles over boorden aanzetten weten, ga naar de blog van mamasha en zoek de XY-files. Daar haalde ik de mosterd!
    Groetjes,
    Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cadeautjes Hanneke, des te jammer dat ik niet heb gewonnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen