maandag 28 november 2011

Pimp je vest

Een tijdje terug kocht ik een grijs vestje, met het idee dat ik nog niet genoeg grijze vestjes had. Maarja, eenmaal thuis kwam ik er al snel achter dat de stapel 'simpele' grijze vestjes redelijk hoog is. Tijd voor iets anders dus. Zo was ik niet lang na de ontdekking al aan het neuzen tussen de knoopjes bij de handwerkwinkel met dit als resultaat:


Kijk dit knoopje eens, lief hè!!


--------------------------------------------------------------

Welkom 100ste volgster!! Het gaat zo snel, ik ben nog niet eens een jaar aan het bloggen en nu al 100 volgers =O!

♥♥♥

4 opmerkingen:

  1. Heb jij dat nou ook dat je soms zomaar een aantal dingen koopt die op elkaar lijken? Ik heb een vestentic, moet altijd even voelen en passen en heel vaak gaat er één mee naar huis!
    Wat leuk gevonden om er allerlei kleuren knoopjes op te zetten. Veel plezier met dit vestje!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat super leuk zeg! heel simpel maar het maakt je vest gelijk anders dan alle andere vestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je 100e volgster! Gaat snel hè?! ;-)Je vestje is leuk zo!!! Fijn dat mijn pagina duidelijk is!! Dank je voor je reactie! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee! Zo eenvoudig uit te voeren en zo'n leuk resultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen