vrijdag 10 februari 2012

Kleur!

Zo achter het glas, in het zonnetje, lijkt het heel wat. Als je de sneeuw weg denkt en de bladeren aan de bomen fantaseert lijkt het wel zomer. Maar, als je dan ook maar één voet buiten de deur zet is die illusie snel voorbij.. Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook dol op winter en kou. Alleen soms, bijvoorbeeld als je op de fiets zit en je bent nog lang niet op plaats bestemming en je oren vriezen er al zo'n beetje af (muts vergeten...), is het niet zo leuk meer..

Bij zomer denk ik aan kleur! Dus om dat zomergevoel wat meer te krijgen ben ik maar weer eens met de vrolijke restjes van de kussens/sjaal bezig gegaan.


Vanaf de plek waar ik nu dit bericht typ heb ik uitzicht op een voerplaats voor vogeltjes. Sommige vogels kun je zelfs herkennen na een tijdje, dan zie je dat dezelfde vogel steeds terug komt!


♥♥♥

5 opmerkingen:

  1. wat maak jij leuke dingen zeg, ik vind die granny's geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes daar wordt je vrolijk van en een leuke patroon zo te zien.
    Mooi de foto van de vogel Leuk.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die kleurtjes. Word je helemaal vrolijk van.
    En inderdaad een ideale manier om je restjes op te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, ingewikkeld om een reactie op je blog te plaatsen...
    Bovenstaande reactie komt van mij he ;-)

    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. in die pot voor de vogel moet je pindakaas doen vinden ze heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen