maandag 6 februari 2012

Amineko nr. 1

De eerste Amineko is inmiddels af (met dank aan R.). En nee, het is niet de Amineko van het vorige blogberichtje. Ik moest natuurlijk weer beginnen aan een nieuwe, in een ander kleurtje!




De foto's zijn gemaakt toen het eigenlijk al (te) donker was en inmiddels was het bedtijd voor Amineko, vandaar:


Ik twijfel nog over de oogjes. Op foto's van andere Amineko's zie je vaak dezelfde streepjes als oogjes, maar bij mij lijken het net de wenkbrauwen. Wat zeggen jullie, nog kleine stipjes als oogjes of zo laten?

♥♥♥

6 opmerkingen:

  1. mah zeg hoe schattig!!!!
    ik vind die oogjes goed zoals ze zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief, ik vind die oogjes juist leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de oogjes zijn leuk! 't geeft 'm een sleepy uiterlijk, erg leuk beestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn super leuk, ik ga binnenkort mijn eerste Amineko maken ^^ Ik zou er toch nog wat oogje bij borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem leuk zo! Niets meer aan veranderen! Slaap lekker Amineko!

    BeantwoordenVerwijderen