zondag 7 augustus 2011

Thee voor twee

Woensdag kreeg ik het patroontje 'Thee voor twee' via de swap van het amigurumi-forum. Ik vond hem zo leuk, dat ik meteen ben begonnen met haken. Vanmorgen heb ik de laatste dingen vastgemaakt en nu is het eerste gedeelte van het setje af!

Kopje thee??

(Het lijkt wel alsof hij vliegt =D)


Ik ben nog niet helemaal tevreden met de 'thee' in de theekopjes. Of het ligt aan het patroon, of aan de bol katoen (iets dunner). Er zitten namelijk flink wat gaatjes bovenin, waardoor je de (witte) vulling goed kunt zien. Misschien dat ik binnenkort nog wat anders probeer, maar misschien laat ik het ook zo.

Nog twee moestuin sfeerfoto's:



♥♥♥

2 opmerkingen:

  1. Leuk, dat theeserviesje. Als je volgende keer wilt voorkomen dat de vulling door donker haakwerk zichtbaar is kun je dat oplossen door goedkope donker gekleurde pantykousjes te gebruiken, die in je haakwerk doen en daar dan de vulling in doen. Zo voorkom je ook dat er plukjes vulling door het haakwerk heenkomen met de tijd.

    Wij zijn vanmiddag, net terug van vakantie, ook in de tuin aan de slag geweest, ons ene spercieboonplantje had net genoeg bonen voor in de éénpansmaaltijd en we hebben een enorme schaal tomaten en een achttal pompoenen geoogst. En vanochtend ook al aardbeien bij het ontbijt. Jammer dat wij geen aparte moestuin hebben maar de groenten en zo tussen de vaste planten in de border moeten zetten. Wel heeft mijn zoon van 8 nog een moestuintje op wielen in een bak, morgen gaan we daar boerenkoolplantjes inzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey,
    wat een leuke kopjes en theepot.
    Zou je het patroon mij misschien willen mailen? Het hoeft niet hoor! =D

    Groetjes flo

    creatief-bezig@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen