zondag 19 juni 2011

Van alles en nog wat

Vorige week was een weekje vol 'van alles en nog wat'. Twee verjaardagen, waaronder die van mezelf. Lunchen met klasgenoten, een paar uurtjes naar school en meteen daarna taarten gemaakt, zodat ik de visite gisteren ook wat lekkers kon voorschotelen.

Van dat lekkers smullen we vandaag nog na, nooit vervelend wanneer er een paar puntjes taart overblijven!


Tussen het thee drinken door ben ik nog weer wat aan het haken. Een tijdje terug heb ik 6 driehoekjes gehaakt voor een vlaggetjesslinger. Omdat 6 wat weinig is haak ik er nog 5 bij, met z'n 11-en op een rij zal het toch een fijn formaatje worden!

Eigenlijk moet ik de wat kleinere projectjes gaan afronden, zodat ik weer bezig kan met een krukje. Het vorige krukje is enthousiast ontvangen, de volgende twee krukjes staan al weer te wachten op een nieuw likje verf en een fijn gehaakt jasje!

4 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    En ik ben benieuwd naar het eindresultaat van je slinger :-)
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey,
    nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    groetjes flo

    creatief-bezig.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

    Groetjes,
    Marièlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    11 vlaggetjes is inderdaad een mooi formaat. Ik heb net een slinger van 3 meter met 15 vlaggetjes af.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen