woensdag 6 april 2011

Cadeautjes

Voor de verjaardag van een klein meisje heb ik een klein tasje gemaakt van een gemeleerd bolletje acryl. Hij is alleen wel erg klein uitgevallen, het is nu echt een tasje voor kleine spulletjes.


Vandaag heb ik, voor dezelfde verjaardag, 24 driehoeken geknipt om binnenkort een vlaggetjesslinger van 12 vlaggetjes van te maken. De ene kant wordt roze met bloemen, de andere kant krijgt 5 verschillende (kleuren) ruitjes. Op de middelste vlaggetjes wil ik haar naam maken van vilt en misschien nog wat bloemetjes.



Volgens mij is het al weer twee maanden geleden dat ik een gehaakte granny liet zien, het zou een kussen moeten worden. Ondertussen is het een kussen geworden, hij ligt al weer een maandje op de bank ;).


Er liggen nog twee granny lapjes te wachten op een kussen en de (voor eerst) laatst granny heeft nog wat toeren nodig om groot genoeg te worden.

Het is al weer even geleden, maar laatst heb ik een give-away gewonnen van Thea van crea Thea. Het is een super leuke hanger! Op dit moment heeft hij nog geen plekje gevonden, maar dat komt binnenkort vast goed!

(Deze foto komt van de blog van CreaThea!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten