zondag 16 januari 2011

Deken en tas

Een tijdje terug heb ik een dekentje gemaakt voor een pasgeboren kindje. Na het maken van dit dekentje, kreeg ik zo veel zin in het haken, dat ik meteen maar aan een groot project wilde beginnen. Maar nu weet ik dus, waarom grote projecten zo lang duren. 81 blokken haken duurt op zich zelf al lang, maar de tijd er tussen dat je niks doet, duurt nog langer (bij mij dan).

Op deze foto zie je in totaal 16 blokken, inmiddels zijn het er wel al 29, maar nog lang geen 81.

Om het leed wat te verzachten, ben ik maar vast begonnen aan een nieuw project.



Project 'tas voor wolletjes'. Dat schiet ook niet zo veel op, maar het gaat wel sneller dan het haken van de blokken voor de deken...

1 opmerking:

  1. Ik ken het fenomeen van grote projecten!
    En als het je kan verheugen : het uiteindelijk aan elkaar haken van alle blokken is ook een giga klus ;-)
    Sterkte alvast hihihi

    BeantwoordenVerwijderen