maandag 26 augustus 2013

Breien?!

Dacht ik weer bloggend te zijn, werd er weer een pauze ingelast. Maar nu terug, denk ik. Niet stilgezeten ondertussen, maar veel van wat er is geproduceerd mag niet door iedereen gezien worden. Zwart/witte cadeautjes zijn het, camouflage cadeautjes. In het echt in vrolijke kleuren, maar om het nog een beetje geheim te houden....!
 

 
 Breien is nooit mijn ding geweest, totdat ik hoorde van continentaal breien. Dat is leuk en makkelijk breien!!
 
Over de moestuin, alles groeit zoooooooo goed! We eten aardappels van eigen land, worteltjes, bietjes, uitjes, (véél) courgettes, enzovoort! Mmmmmmmmmmm. Het meeste is inmiddels verwerkt, op wat aardappels, courgettes, worteltjes, boontjes, mais en veel pompoenen na.
 
♥♥♥

1 opmerking:

  1. Ik deel je mening over breien, keer op keer ben ik er al aan begonnen, maar veel verder dan een sjaal kom ik nooit. Ik heb laatst een poging gewaagd tot continentaal breien maar ik krijg het niet onder de knie. Heb jij misschien tips voor mij?

    BeantwoordenVerwijderen