maandag 24 oktober 2011

Wanneer is het af..

Afgelopen weekend heb ik veel gehaakt, zo veel zelfs dat ik gisteren 34 blokken aan elkaar kon haken voor een tas. Maar nu, nu moet daar voering in en eigenlijk met een rits ook nog. Daar zie ik tegenop, voor een foto van het resultaat zullen jullie dus nog wel even moeten wachten. Eigenlijk mag ik niet zo veel handwerken van mezelf, andere dingen (leren, leren en nog eens leren) gaan nu voor...


Op de foto lijken de kleuren wel weer wat anders dan in het echt. Het hoort donkerpaars, rood en lila te zijn!

♥♥♥

4 opmerkingen:

  1. Wooow wat super leuk.De kleuren zijn erg mooi!!!Ook de patron is gaaf.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal een hele mooie tas worden, de rits en voering komen er terzijnertijd wel in, je leren gaat voor hè.
    Ik kom zeker weer op je blog kijken naar het eindresultaat!
    Roos x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt meid, nu FF tussendoor leren =O)

    Nog 1 jaartje toch?

    En dan? Kunstacademie? Creatieve therapie? Docent hava/te? Workshops geven in haken en andere crea-business?

    X GF

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kleurencombinatie, tof dat je nog meer bijpassende accessoires maakt. Ben tzt benieuwd maar het gezamenlijke eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen