maandag 23 mei 2011

Give-away

Sinds gisteren heb ik 30 volgers, tijd voor een cadeautje dus!


Ik heb 7 van deze japanse bloemen verwerkt in een bloemenslinger. Van de slinger zelf heb ik geen (duidelijke) foto, fantaseer een groene gehaakte draad met 7 bloemen er aan en voila, daar heb je een bloemenslinger!
Wat moet je doen om deze slinger te winnen?

- Een berichtje achterlaten met daarin óf de link naar je blog of een andere manier waarop ik met je in contact kan komen.
- Volger zijn of volger worden. Wanneer je zelf geen blog hebt, mag je dit aangeven in je berichtje (dan hoef je uiteraard geen volger te zijn ;)).

Je kunt meedoen tot 5 juni, op 6 juni maak ik de winnaar/winnares bekend!

19 opmerkingen:

  1. Bloemen kan een mens nooit genoeg hebben :-)
    Dus ik maak graag kans op deze give-away.

    Volger ben ik al een tijdje en ik zal een link op m'n blog plaatsen van je give-away.

    Groetjes Thea
    (je kunt me bereiken via m'n blog creatiesvancreathea punt blogspot punt com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil ook wel kans maken op deze give-away.
    groetjes,
    Annelies
    van 't Ateliesje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super giveaway - I love flowers. Doe dus graag mee. Ik kan zelf niet haken - Vindt het dan ook knap hoe je het maakt. Een creatieve week toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je bloemen prachtig dus doe graag mee!

    Groetjes,
    Marièlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja!!! ik wil heel graag meedoen!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk wil ik meedoen. Zulke mooie gekleurde bloemetjes, daar wordt iedereen toch vrolijk van.
    groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoiiii, ben fan van flowers, echte, van papier, van stof, gehaakt etc etc, dus ik doe graag mee aan deze give a way!

    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellige bloemen, vrolijkt de kamer op!!
    Ik doe graag mee en ik heb meteen rond gekeken hier en erg genoten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe mee! Heel leuk om zo iets ergens voor de sier neer te hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe mee ik ook wel zo'n slinger winnen!!! Ik vind je bloemetjes echt vet gaaf.

    www.love-read.blogspot.com
    www.creatief-bezig.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heey hanneke,
    thanks voor de site voor de bloemen

    greets flo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke give away, ik doe graag mee!
    Op mijn profiel kan je mijn e-mailadres vinden. En ik ben ook volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superfijn! Ze zouden ideaal zijn om mijn kaal kot te versieren ;) Ik zal je met plezier volgen en zal ook even ook linkje op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oei...ligt het aan mij of kan je nu even niet volger worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er super leuk uit =D dus ik doe graag mee! ik ben volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat mooi! Ik hoop dat ik ook een kansje krijg om daar een slinger van te winnen!Ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Doe graag mee aan je Give away, ga je volgen en heb een linkje op m'n blog geplaatst.
    Moest nog even uitvogelen hoe dat moet maar het is gelukt ...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk idee! Ik was al volger, alleen loop ik achter met volgen;-)
    Ik ben benieuwd wie deze mooie slinger gaat winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou ik was dus helemaal nog geen volger! Nu wel hahaha

    BeantwoordenVerwijderen