dinsdag 22 februari 2011

Haaknaaldenhoesje

Vanmiddag aan de slag gegaan met een hoesje voor m'n haaknaalden en andere haakbenodigdheden. Gisteren heb ik pitjeskatoen gekocht, mooi stevig voor de binnenkant. Tussen de voorraad lapjes vond ik een lief groen/blauw bloemetjeslapje, die er goed bij paste qua kleur.

De lapjes:

Binnenstebuiten:

Half omgedraaid, altijd een spannend moment, klopt het of klopt het niet:

De buitenkant:

De binnenkant:

Dichtgevouwen:

Het is dan alleen jammer dat je er pas na die tijd achter komt dat het notitieboekje wat je er in wilde doen wel past, maar dat hij dan niet meer fatsoenlijk dichtgevouwen kan worden. Dat je de strijkbout er wat te lang op laat staan is ook erg jammer, zulke vlekken gaan er immers niet uit. Maar gelukkig vind ik hem verder goed gelukt en ben ik er blij mee ;).

2 opmerkingen:

  1. Hij is zeker goed gelukt, leuk hoor.
    Ontzettend lief stofje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat erg zeg, dat zou mij nou ook overkomen! Vind het wel leuk dat ie dichtgevouwen is, ik zie heel veel oprolmapjes!

    BeantwoordenVerwijderen